Min gode venninne Elisabet fylte 60 i går og da måtte det jo til litt klipping og liming. Det er jo hun som er skyld i at jeg har blitt helt hekta på dette.
Jeg "komponerte" en serviett og glassunderlagsholder til hennes nye servise.
Selvsagt måtte det med et bilde av Elisabet sin lille gullklump, Barry.
Legger inn denne på utfordringne med bretteteknikk hos: Ett trykk og hos Papiravisen.
Jeg "komponerte" en serviett og glassunderlagsholder til hennes nye servise.
Selvsagt måtte det med et bilde av Elisabet sin lille gullklump, Barry.
Legger inn denne på utfordringne med bretteteknikk hos: Ett trykk og hos Papiravisen.