Her er kortet jeg lagde til samme Elisabet. Litt ulikt meg og ikke ha med noe riving eller sverting, men jeg prøvde å lage et kort som mottaker skulle like og. Dette er det første tryllekortet jeg har laget, synes de er litt morsomme og tar seg flott ut.
Er veldig stolt av den lille skrivemaskinen med tastatur, den er fra en av Tim Holtz nye dieser.
Legger inn dette på bretteutfordringen hos Ett Trykk .
Er veldig stolt av den lille skrivemaskinen med tastatur, den er fra en av Tim Holtz nye dieser.
Legger inn dette på bretteutfordringen hos Ett Trykk .