21.10.2010

Bursdagskort

Her har jeg brukt lys blå, blå og hvit bazzill, ukjent lyse blått ark som er embosset med en cuttlebug notedie. Alle kanter er distresset med Distress Ink. Stemplene er fra Tim Holtz, Norsk Stempelblad og Hobbykroken. Perler kjøpt hos Happy hobby på Gjøvik, blonde fra Debs and Lace, snøstjerna er stanset ut med en MS punch og en Spellbinders diese,  jeg har og benyttet en splittbinders fra Kort og Godt. Taggene er Spellbinder Nestabilities die som jeg har laget hull i. Bølgekanten er laget med en ek punch.
Jeg melder disse på til Wiff of Joy sin Distress Challenge og Wild Orchid sin Pastel challenge.







2 kommentarer:

  1. Et nydelig blått og hvitt bursdagskort, Marianne!
    Kjempefine puncher, dies og layout!!

    Ha en fin kveld og god helg!
    Klem Laila.

    SvarSlett
  2. Hvitt og blått er sååååå nydelig! De tagene var kanonfine!!!!

    Skulle ikke forundre meg om du vinner en utfordring eller to med dette kortet!!?!!?

    God helg, Marianne!

    Klem Hege :-)

    SvarSlett

Takk for alle de positive og gode tilbakemeldingene jeg får!
De setter jeg virkelig stor pris på. Ha en fin og kreativ dag :-)