20.10.2010

Award

Jeg fikk en overraskelse i kommentarfeltet mitt, Ellinor hadde noe til meg på bloggen sin....
En AWARD, det er det første gang jeg har fått, tusen takk det var morsomt.
Den som får den skal sende den videre til fem andre fine bloggsider og skrive ned tre ting en liker, enkelt det da....
nr.1: barnebarn
nr.2: Molly
nr.3: Scrapping.... ( i denne rekkefølgen, tror jeg da)

Jeg sender den videre til: Mona`s scrappeblogg
                                      : Stempelgalsverden
                                      : bestevenn
                                      : Mayas Hobbyblogg  
                                      : mette scrap  

2 kommentarer:

  1. Tusen takk , det var veldig hyggelig å få denne av deg. Ønsker deg en fin dag. Jeg krysser fingrene for at det ikke skal bli sne denne uken, - det har jeg ikke tid til!!

    SvarSlett
  2. Tusen takk Marianne....så koselig å få.
    Og du....veldig koselig å ha dere treffdamene i butikken i dag. Liv og røre, det liker jeg:)

    SvarSlett

Takk for alle de positive og gode tilbakemeldingene jeg får!
De setter jeg virkelig stor pris på. Ha en fin og kreativ dag :-)