17.09.2016

12 tags of 2016 september

Ny mnd og ny utfordring hos Tim Holtz. Gå inn og  følg instruksjonene du og, det er morsomt, enkelt og veldig lærerikt :).
Denne gangen viste han hvordan en kan bruke Yupo, et nytt syntetisk produkt fra Ranger kjøpt hos Bikuben. Ikke er det papir og ikke er det plast, men det fungerer veldig fint med alkoblekk og Archival ink. Ghost teknikk kaller TH det :). På smykket har jeg brukt Iced Enamels, Relique Powder.

 
 
 
Jeg legger inn dette hos Ett Trykk siden de har en utfordring med lag en tag :)
 

 

2 kommentarer:

  1. Så morsomt med noe som er helt annerledes.
    Taggen ble veldig flott!
    Ha en kreativ ny uke :-)
    Klem, Inger

    SvarSlett
  2. Så lekker tag du har laget! Dette fikk jeg lyst til å prøve. Tusen takk for at du er med på Ett Trykk's septemberutfordring :-) Lykke til! Klem fra Cathrine- DT.

    SvarSlett

Takk for alle de positive og gode tilbakemeldingene jeg får!
De setter jeg virkelig stor pris på. Ha en fin og kreativ dag :-)