12.03.2014

STOLT!!

Jeg har blitt spurt om jeg vil være detidsvikar hos POPPYDESIGN, gjett om jeg vil. Jeg har helt dilla på de nyeste designarkene til Vibeke Spigseth, de er bare helt rå. Skikkelig stolt over å bli spurt for det er en dyktig gjeng som er DTèr der: Yasmin, Marianne Johansson, Hilde og Linda foruten Vibeke selv da. Gleder meg!!
Har brukt av de nyeste arkene til Poppydesign her og, disse arkene er fra en Paperpad My Art Journal som panduro selger. Det er 6*4 dobbeltsidige ark i den, veldig fine på begge sider.

De små hjertene er stanset ut med en Tim Holtz die og malt med Distress Paint. 





4 kommentarer:

  1. Så lekkert Marianne! Gratulerer med plass i DT - det er så fortjent:)
    Kos dere på treff i morgen, jeg må dessverre prioritere eksamen denne gangen… hils fra meg da!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye Marianne! Kjempestas å følge deg videre mens du "leker" med poppy ;) Gledes til en god prat på Eina om få uker. Lykke til med DT jobben, dette blir så bra så.
    Klem fra meg.

    SvarSlett
  3. Ååå så moro!!!
    Gratulerer SÅ mye!
    Du lager så fine kort med disse arkene...gleder meg til å se dine kreasjoner ♥
    Storklem, Anne

    SvarSlett

Takk for alle de positive og gode tilbakemeldingene jeg får!
De setter jeg virkelig stor pris på. Ha en fin og kreativ dag :-)