23.11.2013

Veggbilde med Skøyter

Jeg har laget et veggbilde med Tim Holtz skøytedie fra Sizzix. Ble så inspirert da jeg så Annes veggbilde. Jeg har og brukt ei av de helt nye små bigz dies fra Sizzix , de er supre. Her har jeg brukt den som heter Curly Gate. Først embosset jeg med Antiquities Cement og etterpå med litt Extra Thick Embossing Enamel som jeg hadde på litt her og der. en teknikk jeg læret på onlinekurset med professor Tim Holtz.  Rundt Kanten brukte jeg Snow Flurries kantdiesen, den stanset jeg ut i et ark med glitter. Skøytene er malt med gesso, hatt på crackle paint og til slutt Inka Gold Platinium. Takk for tipset Hilde.




 Dette er den nye diesen til Sizzix, lekker. 



6 kommentarer:

  1. Så fin denne ble Marianne!!! Godt vi kan dele litt med hverandre. god helg!

    SvarSlett
  2. Denne er knall flott :-) Me like :-) Ha en flott kveld :-)

    SvarSlett
  3. Nyyydelig!! Stilig effekt på skøytene og såååå fine dies:-)

    Ha en fin fin søndag!
    KLem Laila.

    SvarSlett
  4. Hvor er det bare smukt, lækkert og utroligt elegant ;O))))

    SvarSlett

Takk for alle de positive og gode tilbakemeldingene jeg får!
De setter jeg virkelig stor pris på. Ha en fin og kreativ dag :-)