16.05.2012

Veskekort

Har hatt en kjempetrivelig dag med besøk av to andre skrepper.
Jeg lagde et veskekort til ei tøff jente. Er ikke er min sterke side med alle disse smådelene som skal klippes rett og pent og limes på. Har embosset utsida med en TH folder og hatt på Perfect Pearl til slutt for å få frem mønsteret litt bedre. Jeg har brukt Pion mønsterark.  Stempelet inni er fra North Stamp.







Legger inn denne på Bikubens konkurranse bruk av embossingfoldere og hos Scrapperiket utfordring 51 sommerfugler. 


5 kommentarer:

  1. Nydelig veske Marianne! Lekkert med embossingen, og så flott pynt:)
    Ha en fin 17.mai!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett
  2. meget smukt lavet!
    venlig hilsen Karina

    SvarSlett
  3. Riktig pen veske! Hærlige farger og pent pyntet;)

    Smil fra Sandra

    SvarSlett
  4. Nyyydelig veske kort!! Denne ble virkelig flott!

    Takk for at du deltar! :)

    SvarSlett
  5. Nydelig veske Marianne :-)) Tusen takk for at du deltar i Scrapperiket sin utfordring, og lykke til! DT Heidi

    SvarSlett

Takk for alle de positive og gode tilbakemeldingene jeg får!
De setter jeg virkelig stor pris på. Ha en fin og kreativ dag :-)