18.05.2012

Mor og barn

Enda et bidrag med embossingfolder fra meg.
 Det tok laaang tid før jeg fikk til å bruke dem, men nå er det bare morsomt. Ja, og så er det TIM HOLTZ da, så klart. Synes ikke så godt, men denne er bare så veldig morsom å  farge litt. Brukte distress både før og etter embossingen. Brukte en annen på baksida og der brukte jeg og de geniale diffuserplatene fra mester Tim., de gjør det mulig å bruke folderene enda mer som bakgrunner  Den søte charmsen og hjørnet har jeg kjøpt hos Papirpikene.
Legger inn dette også på Bikubens bloggkonkurranse, Kortgleder: baby, Scrappekammeret: kammerpikens skisse.





5 kommentarer:

  1. This is just beautiful and you have wonderful things on your blog. I have become your newest follower and look forward to visiting again
    x catherine

    SvarSlett
  2. Så produktiv du er-kjekt å kunne forskjellige teknikker og dette kortet var jo fint da...

    Takk for kommentarer i bloggen min..

    SvarSlett
  3. Stilig kort du har laget:-) Veldig fin effekt med den embossingfolderen ja. Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!

    SvarSlett
  4. Kjempe søtt kort du har laget her. Flott pyntet med blondene.. :) Flott bruk av embossing folder inni kortet! :) Takk for at du deltar! :)

    SvarSlett
  5. Tusen takk for at du deltar i utfordringen hos Kortgleder. Dessverre har du ikke brukt produkter fra vår butikk på dette kortet, så det blir ikke med i trekningen denne gangen. Velkommen tilbake en annen gang.

    SvarSlett

Takk for alle de positive og gode tilbakemeldingene jeg får!
De setter jeg virkelig stor pris på. Ha en fin og kreativ dag :-)