07.04.2012

Day 6 Tim Holtz Creative Chemistry

Dette var det jeg sleit mest med, fargelegging. Nå har jeg satt meg ned og tatt dag nr 6 om igjen og farget med de nye fine distressmarkerene mine. Er egentlig litt morsomt bare jeg får trent litt mer. Særlig den siste taggen der jeg har farget rett på stempelet og stemplet, det var morsomt. Så jo ikke helt hvordan fargene ble før jeg stemplet, spennende å se om det blir noe som kan brukes.
Noe av det fine ved dette online kurset er jo at en kan gå inn når som helst i etterkant og se om igjen leksjonen. Ikke for seint å ta det enda, se bare her.


Ble litt opp ned denne, amma.


Legger inn denne på day 6 på galleriet til Creative Chemistry.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for alle de positive og gode tilbakemeldingene jeg får!
De setter jeg virkelig stor pris på. Ha en fin og kreativ dag :-)