06.03.2012

Te-boks


Denne lagde jeg til min datters bursdag. Har brukt et Grafic 45 mønsterark som passer så godt på kjøkkenet hennes. Teskjea har jeg fått av ei venninne som hadde opprydding i skapene sine, håper hun rydder mer (fnis). Det aller meste av det som er brukt har jeg kjøpt hos Papirpikene.  Den nydelige nuprell servietten har jeg kjøpt i en bruktbutikk.
Legger denne inn hod Papiravisen utfordring 5, Kort o Mania, something old- vintage og hos Simon Says Stamp, anything goes og hos Simon Says Stamp and Show, bottle it up.









Det er suketter i den lille flaska som henger løst foran.



Kunne ryddet litt i posene før jeg tok bildet ser jeg.

15 kommentarer:

  1. Denne ble bare utrolig flott!! Kjempefine detaljer og rutete mønster arket perfekt på kjøkken:-) Lekkert!

    Ha en fin uke!
    Klem Laila.

    SvarSlett
  2. Lekker teboks du har laget her med mange flotte detaljer!! Koselig på kjøkkenet men kan med hell også være med både i stua og ut på veranda el. :o)
    Klem fra Heidi

    SvarSlett
  3. What a cute box to hold tea bags!!! I love your idea and how you made it happen! The little vial on the side of the box is really cute, too! Thanks for joining us at Simon Says Stamp and Show. <3 Candy

    SvarSlett
  4. Super!! digger fargene dine, og alle de søte små detaljene!
    takk for at du er med hos Papiravisen,
    klem fra Laila

    SvarSlett
  5. En kjempeflott teboks med masse flotte detaljer, og papiret bare elsker jeg♥.

    Ønsker deg en fin Onsdag:)

    Klem Marita

    SvarSlett
  6. For en flott teboks!
    Takk for at du deltar hos oss i Papiravisen

    SvarSlett
  7. så lekker te-eske du har laget! Lekkert pyntet! og kjempe flott ark! Takk for du deltar hos kort o mania! klem fra Ane:)

    SvarSlett
  8. Så utrolig flott teboks du har laget med mange søte detaljer og fine papirer!

    Smil fra Sandra=)

    SvarSlett
  9. Så flott teboks. flotte farger og herlig med den flaska me suketter :)
    Tusen takk for at du deltar hos oss i Papiravisen!

    SvarSlett
  10. Elegant denne.og attpå til med "heksetabletter" da så kan en vel trygt ta seg ett te-krus...mange detaljer og det liker jeg,det er bare det att jeg får ikke bestandig til..

    SvarSlett
  11. wow så smukt dekoreret tebox, lækre farver
    knus Pia

    SvarSlett
  12. For en lekker te-boks! Flotte papirer og så mye herlig pynt:)
    Takk for at du deltar hos Kort'o'Mania denne gangen, og lykke til!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett
  13. What a really great idea and such wonderful blue gingham! Your box is just great and the bottle a really fun touch to your whole piece! Thanks for joining us at Simon Says Stamp and Show

    SvarSlett
  14. Verkligen snygg! Otroligt fint dekorerat.

    Tack för att du deltar hos Kort o Mania.
    Kram Nelle

    SvarSlett

Takk for alle de positive og gode tilbakemeldingene jeg får!
De setter jeg virkelig stor pris på. Ha en fin og kreativ dag :-)