22.03.2012

Day 3 Creative Chemistry

Det har virkelig vært kjempestas i dag.
Nye teknikker og ny kunnskap om alko blekk og oljebasert blekk i kombinasjon med vannbasert blekk gir masse ny energi og lyst til å leke.  Her er nå i hvert fall mine tre tagger for "Day 3".  Syns de ble ganske så tøffe jeg (fnis). Jeg ser det har sneket seg inn litt art journal stil så jeg ble nok påvirket av Dyan Reavely da jeg var i Strømmen og så på Master Tim.






Legger inn disse på Day 3 Creative Chemistry101 , utfordring 50 hos Nordsalten hobbyklubb, det er biltaggen først og fremst som jeg tenker til en mann. Legger den inn hos Kort o Mania utfordring Gutta Boyz, også her er det guttekortet jeg tenker på.

7 kommentarer:

  1. Jättefina!!! Gillar verkligen din AlcoInk Tag, så snygga färger.

    SvarSlett
  2. Disse var virkelig lekre:-))
    Takk for at du scrapper med Nordsalten Hobbyklubb.

    Sylvia.

    SvarSlett
  3. Så stilige disse var Marianne! Liker den røffe stilen din! :-) Klem fra Anne Lise

    SvarSlett
  4. Dejlige rå og seje tags du har lavet! Tak fordi du deltager hos Kort O Mania!
    vh. Karina

    SvarSlett
  5. Utrolig fine tags du har laget. Liker dem godt - og de passer perfekt til en mann. Tusen takk for at du deltar hos Kort o Mania. Hilsen Kirsten.

    SvarSlett
  6. Rålekre, stilige og tøffe! Tusen takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

    -Wenche

    SvarSlett
  7. Supersnygga Tags!!! Tack för att du tävlar hos Kort O Mania.

    SvarSlett

Takk for alle de positive og gode tilbakemeldingene jeg får!
De setter jeg virkelig stor pris på. Ha en fin og kreativ dag :-)