20.05.2011

Tag

Jeg har sett på Hilde og Mettes tagger og måtte bare lage en selv, ble så veldig inspirert. Anonyme Scrappere har en utfordring med tre ting og Scrapperiket har tema bursdag jeg sender inn denne dit..  knapper, 3 små Maya Road tråsneller, 3 TH dieser Tag, vinger, sydama, 3 små roser, 3 ulike stempelprodusenter, 7gypsies, Maya Road og Graulerer som jeg er usikker på. Taggen er embosset og farget med distress ink og distress stain før den ble pusset over med sandpapir. Saksa og synåla på kjolen er fra et Maya Road stempel, banneret er TH det er den lille flaska også, merkelappen er stemplet med et lite stempel fra en 7gypsies stempelplate. Både til taggen og sydama har jeg brukt Grungepaper. Kakeserveietten er stanset ut fra en Doily Dies.



5 kommentarer:

  1. Herlighet denne var råstilig...proppfullt av lekre og kule detaljer..FLINKA:))))

    Ha ei riktig God helg:)

    Klems

    SvarSlett
  2. Tøff denne ja!! mange flotte detaljer og pynt.
    GO HELG:-))
    Sylvia

    SvarSlett
  3. Kjempeflott tag du har laget da :D
    TUsen takk for at du deltar på utfordringen vår,hilsen Unni på Scrapperiket :D

    SvarSlett
  4. Herlig tag! Er visst "in" med sånne sydame-tager om dagen, men ikkeno' rart så lekre som de er... God helg :-)

    SvarSlett
  5. Den var jo bare rå! Masse lekre detaljer.
    Takk for at du deltar hos AS.
    Marit

    SvarSlett

Takk for alle de positive og gode tilbakemeldingene jeg får!
De setter jeg virkelig stor pris på. Ha en fin og kreativ dag :-)