22.02.2011

Picture and scrap

Picture and scrap har en utfordring med et bilde som inspirasjon og denne fikk jeg lyst til å prøve meg på, det er et så nydelig bilde.
Mette hadde stemplet på stoff og dette måtte jeg prøve på, carte postale stempelet fra TH med Archival ink ble fint syns jeg. Takk for inspirasjonen Mette.
Happy Hobby har fått inn Marianne Design dies som måtte testes, hjørnene er flotte. Arket er fra Pion, blomstene og blonden noe jeg hadde liggende. Tekststempelet inni kortet er fra Stempelglede.






4 kommentarer:

  1. Så flott et kort! Nydelig blomsterbukett og så tøft med stempeltrykket på stoffbiten!
    -klem-

    SvarSlett
  2. Wow så flott kort!! Masse lekre og herlige detaljer på dette kortet! Moro hvis jeg kan være til inspirasjon:)

    Tusen takk for at du deltar på Picure and scrap:)

    Klem mette

    SvarSlett
  3. For et nydelig kort du har laget :)

    Jeg la meg som følger hos deg :)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  4. Herlig kort , takk for at du deltar hos oss på picture and scrap

    SvarSlett

Takk for alle de positive og gode tilbakemeldingene jeg får!
De setter jeg virkelig stor pris på. Ha en fin og kreativ dag :-)