06.10.2010

Te-lyskort Utfordringer: Kort og Godt og Trykkpressa

Jeg har forelsket meg helt i disse te-lyskortene, de er så fine til små oppmerksomheter til en du vil glede. Dette kortet melder jeg på til Kort og Godts utfordring, blomster, perler og en ting fra dem og Trykkpressa som har en utfordring som går på blonder, bånd, blomster, bling og rosa så denne må vel passe inn.
Her har jeg brukt bazzill, Maja og ark fra Inkido (tror jeg det er). Alle kanter er svertet med Distress Ink victorian velvet. Hjørnene er fra Kort og Godt, det samme er noen av blomstene, swirlen og blonden er fra Happy Hobby på Gjøvik. Tekststempelet er fra Kort og Godt, TH og Norsk Stempelblad. Jeg har brukt en Spellbinder dies til luken, klar plast på baksiden, gitteret er laget med en MS punch. Perleraden rundt telysene er fra et gammelt perlekjede, det meste kommer til nytte.......    
.







7 kommentarer:

  1. Dette var nydelig!! Sååå lekkert pyntet i flotte farger:-)

    SvarSlett
  2. Flott kort med nydelige detaljer:)

    SvarSlett
  3. Nyyyydelig, Marianne!!! Så heldig den som får en sånn oppmerksomhet!!!

    Klem Hege

    SvarSlett
  4. Så lekker!! Takk for at du er med på Ett trykks utfordring ♥

    SvarSlett
  5. Wow, så lekkert! Helt nydelig pyntet og lekre mønster ark!!

    Klem Laila.

    SvarSlett
  6. WOW!!!! for ett vakkert telyskort, nydelig pyntepapir og lekkert med utstanser pynten:)
    Unni

    SvarSlett
  7. Så utrolig flott dette kortet var! Helt nydelig!

    Ha en fin dag!

    -klem-

    SvarSlett

Takk for alle de positive og gode tilbakemeldingene jeg får!
De setter jeg virkelig stor pris på. Ha en fin og kreativ dag :-)