23.07.2010

Sommerkort

Jeg syns Ett Trykks utfordring var så sommerlig så jeg lagde ett sommerkort til ei søt lita jente. http://etttrykk.blogspot.com/2010/07/trykkpressa-juli.html 
Sykkelen har jeg funnet på Silhouettes shop, kjerrehjulet på nettet et sted, blomsten er en Martha Stewart punch, stemplene er fra Katzelkraft, arket er Websters Pages og ett fra Nille, daisene er Tim Holtzs, kortet er distresset med Distress Ink fra Ranger, stempelteksten er fra ett av Norsk Stempelblad sine fine ark.

6 kommentarer:

  1. Wooow..dette var kjempelekkert og såå mange herlige detaljer du har fått med da! Herlig å blande det søte, med den mer røffe Tim H.:). Denne jetna som får dette blir nok glad!:)
    Klem,Ellen

    SvarSlett
  2. Dette var søtt som bare det....digger virkelig sykkelen med blomster i kurven.
    Håper du nyter noen fine sommerdager Marianne.

    SvarSlett
  3. Så fint kort du har laget. Kjempefin måte å bruke diesen til Tim Holzt på , med nøkkel og nøkkethull samt skrivefellt på neste side.

    SvarSlett
  4. Utrolig stilig kort.
    Kommer i riktig sommerstemning av det !

    SvarSlett
  5. Så utrolig flott og sommerlig kort!!
    Lekkert med blomster i kurven på sykkelen, og den var bare så fiiin :)
    Ha en fortsatt flott mandag,
    klem fra Maya :)

    SvarSlett
  6. Herlig sykkelkort - og perfekt tekst til motivet! Takk for at du lot deg inspirere :)

    Åshild
    Ett trykk

    SvarSlett

Takk for alle de positive og gode tilbakemeldingene jeg får!
De setter jeg virkelig stor pris på. Ha en fin og kreativ dag :-)