03.05.2010

Gothic arches utfordring


  http://gothicarches.blogspot.com/2010/05/mona-lisa.html



Jeg kunne ikke dy meg..... En utfordring med Mona Lisa, den likte jeg kjempegodt.:)
Materialer: Div ark jeg hadde liggende, Tim Holtz daiser: distress pulver, embossing pulver, fasteners. Grafic  45 utklipp og rammer, div perler, metallpynt og bånd kjøpt hos Happy Hobby på Gjøvik( som det meste av det jeg bruker). Rosetten bak har jeg laget selv, litt stolt fordi jeg fikk det til. Under slåene på fronten er det magneter for å holde "døra på plass. Døra er et noteark som er embosset med gull ispedd litt blått og rosa for å få det til å se litt slitt og gammelt ut.  


9 kommentarer:

  1. Åhh, dette var bare helt lekkert. Tusen takk for besøk i bloggen min. Jeg legger meg til som følger hos deg. Her var det mye spennende og inspirerende for meg.

    SvarSlett
  2. Fabulous work! There is so much wonderful detail on this piece!

    SvarSlett
  3. Oooh I absolutely love this arch. So cool with the little door.

    SvarSlett
  4. So lovely! Love the idea, the hinges, the door, the colours and in fact everything!

    SvarSlett
  5. I love how she's hidden away in the doors. Such a beautiful way to showcase her beauty. Thank you for taking the challenge.

    SvarSlett
  6. This arch is totally fabulous!

    SvarSlett

Takk for alle de positive og gode tilbakemeldingene jeg får!
De setter jeg virkelig stor pris på. Ha en fin og kreativ dag :-)