01.05.2010

The Cuttlebug Spot Challenge Favorite Flowers


En utfordring med embossing og blomster.
Jeg har brukt: en vanlig kvit liten papirpose som jeg har klippet til i passe høyde for en liten "vertinnegave".
Vanlig Bazzil ark som er embosset med Swiss Dots og Mesh begge fra Cuttlebug. Sommerfuglen er fra QK. Blomsten er Prima, diverse charms og blonder Liquid pearls jeg hadde liggende.  Liquid pearls og Distress ink fra Ranger. Rosestemplet er embosset med gull og litt tettered rose fra Ranger.
Så nå står det bare tilbake å fylle posen med litt godteri....

5 kommentarer:

  1. Så nydelig gavepose du har laget, med messe herlige detaljer! Kjempeflott!
    Og det gotiske kortet under her var rååstilig!
    Ha en flott kveld!
    Klem

    SvarSlett
  2. Nydelig gavepose med lekre detaljer!!
    KLem Mette

    SvarSlett
  3. Nydelig gavepose! Lekkert med rosa, hvitt og beige sammen:-) Så fine detaljer!

    Ha en fin lørdags kveld! Klem Laila.

    SvarSlett
  4. Åh så lekkert, Marianne. Og den blomsten var helt nydelig.

    Klem Wenche :0)

    SvarSlett
  5. Sååå...flott den gaveposen var,lekre farger,bare helt nydelig.
    Klem Ellinore.

    SvarSlett

Takk for alle de positive og gode tilbakemeldingene jeg får!
De setter jeg virkelig stor pris på. Ha en fin og kreativ dag :-)